Locuri de muncă

Obligatiuni de serviciu:
• Cautarea si atragerea clientilor
• Prezentarea serviciilor companiei
• Negocieri comerciale
• Elaborarea ofertelor comerciale
• Negocierea si incheierea contractelor cu clientii
• Urmarirea graficului achitarilor, evitarea aparitiei datoriilor debitoare expirate
• Analizarea pietii clientilor potentiali
• Prezentarea rapoartelor interne

Cerinte catre angajat:
• Studii superioare
• Experienta in domeniu ar fi un avantaj
• Capacitati de comunicare, capacitate de negociere
Salariu competitiv
Persoanele cointeresate sunt rugate sa expedieze CV-ul pe adresa angajare.

 

Politica de resurse umane
Manager transportLa baza politicii de resurse umane a Casei de expediţie „LOGIGRUP” stau următoarele principii:
• Resursele umane sunt capitalul fundamental al companiei noastre;
• Angajatul într-o echipă de parteneri, reprezintă baza succesului companiei;
• Crearea condiţiilor favorabile pentru lucru şi creativitate – atunci când munca îi aduce angajatului bucurie în plan moral şi material;
• Pentru noi, sunt importante calităţile profesionale ale specialistului la locul de muncă;
• Pentru noi, sunt importante calităţile individuale ale personalităţii, aptitudinea pentru studiere, orientarea spre creativitatea colectivă, sinceritatea, onestitatea;
• Noi contribuim la perfecţionarea calităţilor profesionale ale angajaţilor noştri.
Realizarea principiilor de bază în cadrul Casei de expediţie „LOGIGRUP ” este efectuată prin următoarele mijloace:
• Aderenţa la un stil de administrare democrat, o extindere continuă a procesului de delegare a împuternicirilor, la toate nivelele de administrare;
• Formarea unei structuri clare a companiei, ajustarea anuală a acesteia la condiţiile schimbătoare;
• Crearea şi echiparea locurilor de muncă, pentru ca angajaţii să dispună de tot necesarul pentru o activitate productivă şi să fie asiguraţi cu condiţii confortabile şi optime pentru o creştere continuă a rentabilităţii muncii;
• Încurajarea, susţinerea iniţiativelor şi activităţilor angajaţilor, ideilor şi noilor proiecte ale acestora;
• Deschiderea spre dialog cu orice membru al echipei, disponibilitatea pentru discutarea şi soluţionarea întrebărilor şi problemelor;
• Acceptarea sistemului general de valori, caracteristic pentru toţi angajaţii companiei;
• Formarea, realizarea şi perfecţionarea continuă a programelor de motivare;
• Formarea şi efectuarea programelor de dezvoltare şi de instruire atât individuale, cât şi colective;
• Formarea şi extinderea continuă a evenimentelor cu caracter social, destinate angajaţilor companiei;